Hvad sker der med de ting som ikke sættes til salg?
Alt vi modtager bliver kurateret, da vi ønsker at få solgt de varer vi modtager. De bliver vurderet på stand, sæson og efterspørgsel.
Vi har vores retningslinjer, og det er hovedsagligt high-end brands og enkelte premium brands, vi sælger.
Hvis vi vurderer, at vi ikke kan sælge din vare, så kan du enten komme og afhente den i vores showroom eller vi kan sende den til dig (pris afhænger af kilo) eller du kan donere det til velgørenhed.
Hvis du er usikker på om vi kan sælge dine items, så skriv til os og spørg eller send billeder på forhånd.
Vi vil gerne hjælpe dig så godt vi kan, da det er i fællesinteresse, at de varer vi modtager, også bliver solgt.
Hvilke muligheder er der, hvis mine varer ikke bliver solgt?
Genovervej dine priser.
Få det sendt tilbage på egen regning eller afhent det i vores showroom i midten af København.
Giv dit tøj til et velgørende formål: Mødrehjælpen, Folkekirkens Nødhjælp eller Røde Kors - det hjælper vi dig gerne med.
Du har 14 dage til at afhente dine varer ellers ryger det automatisk til et velgørende formål.
Er der et minimum / maximum for indlevering?
Ikke så længe det lever op til vores retningslinjer, og vi vurderer, at vi formentlig kan sælge den pågældende vare.
Vi tager 10 kr i håndtering pr stykke tøj.
Får man løbende informationer om sine salg?
Du får en profil, hvor du kan se dine varer samt følge med i dine salg.
Hvornår er mine indleverede varer online?
Der kan gå op til 1-14 hverdage før dine varer er online efter modtagelse af dine varer.
Kan jeg justere priserne på de varer jeg sælger hos jer?
Hvis du har ændringer til dine varer der bliver solgt, så send en mail til os på info@cyycle.dk og skriv “ændringer i salg” i emnefeltet.
Vi vil forsøge at imødekomme dette bedst muligt og hurtigst muligt.
Bemærk dog, at dette ikke altid er muligt.
Dog vil dine varer blive automatisk nedsat med 5% efter 30 dage og igen med 5% efter 45 dage.
Hvornår har jeres butik / showroom åbent?
Vores åbningstider varierer uge til uge. Dog har vi åbent fast hver torsdag fra kl 11-17.30.
Derudover kan man booke tid andre dage til vores butik / showroom - det gør man under "Besøg os".
Hvis jeg ikke har nok shop credits til at købe den vare jeg ønsker?
Hvis du har fundet en vare du ønsker og ikke har nok shop credits, så kan du betale det resterende beløb og ellers skal man vente og samle yderligere shop credits sammen.
Man har sine shop credits i 2 år.
Hvor længe holder mine shop credits?
2 år.
Kan jeg betale via faktura eller bankoverførsel?
Nej, desværre ikke.
Kan jeg bruge flere rabatkoder på en ordre?
Nej, du kan ikke kombinere flere koder på en ordre.
Kan jeg aflyse en showroom booking?
Ja, men den skal aflyses 12 timer forinden.
Hvis min pakke er gået tabt?
Hvis du har problemer med din pakke eller mistanke om at den er gået tabt efter den har forladt vores lager, bedes du kontakte dit valgte fragtselskab, da de bedst vil kunne hjælpe dig med at finde pakken.
Det er også fragtselskabet der vil hjælpe dig med erstatning, hvis uheldet skulle være ude.
Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte os, vi bestræber os på at hjælpe bedst muligt.
Fandt du ikke dit svar?
Skriv til os på info@cyycle.dk og vi vil vende tilbage til dig så hurtigt som muligt. Sørg for at inkludere dit ordrenummer (hvis du har et).